2012. november 29., csütörtök

Három gluténmentes vacsora:


Hagymás krumpli, sült tök (sütőtök), sárgaborsó fasít, kechap (Univer).

 

Most úgy készítettem a sárgaborsó fasírtot, hogy előzetesen egy napig beáztattam a sárgaborsót vízbe, majd szitába téve lecsöpögtettem és összeturmixoltam, majd fűszereztem sóval, fokhagymával, borssal és petrezselyemlevéllel. Kevés olajon megsütöttem. Eredetileg golyókat gyúrtam, de két tenyér között koronggá lapítottam, mert úgy gondoltam, hogy a kevés olajon így jobban átsül. Finom ropogós volt.




Zöldborsófőzelék pörkölttel. Erről nincs sok írni való, legfeljebb annyi, hogy most egyáltalán nem használtam lisztet a sűrítéshez (se kukoricalisztet, sem rizslisztet), hanem a borsó negyedét kivettem és kevés tejjel összeturmixoltam, majd azt tettem vissza.


Rakott krumpli uborkasalátával, a férjem produktuma.

Főtt krumpli, kemény tojás, sok kolbász karikára vágva és tejföllel nyakon öntve, majd megsütve.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése