2012. november 20., kedd

Hova lehet dugni a lakásban a gluténmentes csokoládét, hogy azok, akik nyugodtan megehetnek másféle csokit is, az enyémet ne találják meg? Még nyáron kaptam egy doboz dél-amerikai, nagyon keserű, igazi kakaóból készült csokoládét, ami különbözó kakaóültetvények terméke volt, egyesével becsomagolt, ceruza hosszóságú, de annál vastagabb rudak. A dobozt egy ideig a könyvszekrényben a könyvek között tartottam, mert oldalról pont úgy nézett ki, mint egy szép könyv. Eddig sikerült elrejtenem, bár nem a könyvesszekrény volt az egyetlen helye (többször vándorolt, de mindig ráleltek) és az utolsó darab, amit legalább egy hónapja dugtam el és rendszeresen megnéztem, de nem ettem meg, ma a harmadára csökkent. Kicsit mérges voltam, aztán megettem:)
A vacsora: grillezett hús, majonézes burgonya, paradicsom és uborka.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése