2010. május 24., hétfő

Tegnap nagyon kellemes élményem volt. A-val elkerékpároztunk a Szigeten lévő egyik falu cukrászdájába, ahova régebben is nagyon sokat jártunk. Nagyon finom sütiket és fagyikat árul. "A" franciakrémest kért. Én -mivel már nem ehetek lisztet -egy ideig nézelődtem, majd arra gondoltam, hogy veszek egy citromfagyit, hátha az gluténmentes. Végül mégsem citromfagyit kértem, hanem megkérdeztem, hogy van-e olyan fagyi, amelyikben biztosan nincs liszt. Az eladó a kb 30 féle fagyi közül rábökött egyre, amelyen egy kis tábla is volt, és mondta, hogy igazából csak azt az egyet ajálja, mert az biztosan liszt, tojás és tejcukor mentes. Kértem két gombócot és mielőtt bármit mondhattam volna, az eladó mondta, hogy nem tölcsérbe, hanem pohárba teszi. Hihetetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése