2010. május 27., csütörtök

Ma megint van mit írnom.

Először is, voltam az endokrinológusnál. A szakrendelésre 8 hét várakozás után mentem. Időpontra mentem, de az asszisztensnő először vitatkozott velem, hogy mára nekem nincs időpontom, főleg arra az időre, amit mondok, mert az orvos olyankor nem is rendel. Mondtam neki, hogy akkor nézze meg, hogy mikor kellett volna jönnöm. Beütötte a TAJ számomat , és elcsodálkozott, hogy „jééé, én adtam az időpontot és tényleg akkorra”. Ezek után várnom kellett másfél órát, mire elkezdődött a rendelés. Az orvosnál kb 2 percet voltam. Megnézte a leleteimet, és azt mondta, hogy pajzsmirigygyulladásom van, de még nem veszélyes, hiszen nincs semmi panaszom. A lelet rossz, de nem olyan nagyon. Gyógyszert még nem kell szednem, de félévente kontrollra kell mennem. Mondta, hogy a pajzsmirigyem lassan rosszabb lesz, de hogy mikor, azt ő nem tudja. Ezek után úgy éreztem, hogy nincs értelme bármit is kérdeznem. Még jó, hogy a neten utánaolvastamJ, hiszen a dokitól semmit sem tudtam meg. Egyébként én is erre gondoltam – mármint, hogy még nem kell gyógyszer – de úgy éreztem, hogy jobb lenne, ha ezt orvos mondaná.

A másik amiről írnom kell. Ma reggel piros volt az orrom, a homlokomon előjött a dudor és az arcom közepe is kissé piros volt. Délben égni kezdett az arcom. Gondolkodtam, hogy mit ehettem, mi lehetett az, amiben esetleg liszt is lehetett. Nem jutott eszembe semmi. Még a blogban leírtakat is átolvastam és semmi rosszat nem láttam a tegnapi kajámban.
Viszont az előbb eszembe jutott, hogy tegnap ittam egy ír kávét. Kávé, cukor, tejhab és whisky. És a whiskyt gabonából erjesztik:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése