2010. május 30., vasárnap

Reggelire házi disznósajtot ettem puffasztottrizssel, paradicsommal és paprikával.

Ebédre húslevest ettünk sok zöldséggel (a tésztát külön főztem azoknak, akik ehetik a lisztet). Utána kelkáposztafőzelék volt pörkölttel. Most búzaliszttel lett berántva a főzelék, de előtte kiszedtem magamnak egy adagot és krumplit nyomtam szét benne sűrítésként. Süti helyett epret ettünk.

A vacsorám - jelenleg még mindig nagyon tele a hasam - egy pohár kefir lesz.

Az előbb készítettem házi mogyoróvajat. Nagyon egyszerű és nem kerül annyiba, mint az üzletben. És valóban mogyoróból van, adalékanyagok nélkül.

Pörkölt mogyorót egy darálógépbe tettem, kis sót és ízlés szerint cukrot tettem hozzá, majd kevés vizet öntöttem hozzá (most olvastam, hogy olajat kellett volna, de nekem így is izlik). Addig daráltam, amíg krémszerű nem lett. Én puffasztottrizsre kentem, az Ember kenyérre kenve kapta. Neki is izlett, dupla adagot kért:)

Még leírom, hogy az arcom - miután nagyon vigyázok, hogy egy morzsányi lisztet se egyek - napok óta nem ég, nem piros. Az orromon lévő pattanások még látszanak. De halványan észrevehető még a homlokomon lévő három dudor helye. A púpok visszahúzódtak, csak a helyük picit rózsaszín. A Duna-parton ma megkérdezte egy ismerősünk, hogy csak nem allergiás vagyok valamire? Nagyon jó szeme van, de nézett volna meg pár nappal ezelőtt:) Egyből ajánlani akart egy méregtelenítő csodaszert, de mondtam, hogy már éppen elkezdtem a méregtelenítést. Ez így nem igaz, de nem akartam, hogy gyötörjön valamilyen termékkel.

Egyébként a méregtelenítésen gondolkodom mostanában. Nem tudom, hogy hogy csinálnám, de kacérkodom egy 10 napos léböjt kúrával. Hetek óta töröm rajta a fejem, de nem tudom rászánni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése