2010. május 25., kedd

Minden nap kellene írnom. Azzal, hogy eddig írtam és most az egészet egyszerre elolvastam, sok minden összeáll a fejemben.

Minden nap le kellene írnom, hogy mikor mit eszem és figyelnem kellene, ha valamikor kipirulok, akkor előző nap mit ettem.

Az a baj, hogy mostanában már sok mindent eleve nem merek megvenni. Amióta tudom, hogy a liszt az ellenségem, és most már biztos vagyok benne, hogy az arcégésemet is az okozza, azóta mindenhol lisztet látok. Már lassan az olyan termékekben sem bízom, amelyre az van írva, hogy az egyik összetevője módosított keményítő. Még ha kukorica-, vagy burgonyakeményítót írnak, az is gyanus és inkább nem veszem meg. Mostanában egyáltalán nem eszem felvágottat. Hiába van egy listám, hogy melyik felvágott ehető, a pultnál nem kérdezhetem meg állandóan, hogy ezt, vagy azt a terméket ki gyártotta.

Ma jól vagyok. Sőt, az elmúlt pár napban is jól voltam. A három napos hétvégén a telken voltunk. Két napon én főztem, a harmadikon az Anyukám. Amikor ő főzött, akkor nekem natur húst, a férjemnek és magának rántott húst sütött. A hús sütése után szólt, hogy az olajat kiönti, de a teflon serpenyőt nem mosta ki, hanem újabb olajban újkrumplit sütött. Hiába mondtam, hogy az nekem nem jó, ő csak vitatkozott velem, hogy nem lesz semmi bajom, hiszen az olajat kiöntötte. Végül úgy oldottam meg a dolgot, hogy magamnak külön megfőztem pár szem burgonyát, hogy még csak véletlenül se egyek meg a panírból az edényhez ragadt morzsát Nem is ég az arcom:)

Ma vöröslencse pástétomot ettem reggelire és ebédre is vittem magammal. Puffasztott rizsszeletre kentem. Vacsorára rakottkrumplit készítettem (krumpli, tojás, hús - tejföl-ettől kicsit tartok).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése