2010. május 28., péntek

Másfél hónapja nem álltam mérlegre. Ma nem bírtam ki és felugrottam rá. Nagyon meglepődtem. Ráadásul kellemesen meglepődtem, mert este, ruhában, teli hassal kevesebb voltam, mint amikor utoljára mértem magam reggel, éhgyomorra, ruha nélkül. Szerintem a puffasztott rizsnek van ilyen jótékony hatása, hiszen sokkal kevesebb kalóriát tartalmaz, mint a kenyér.

Emlékszem, hogy régebben vacsora után is többször pótvacsoráztam és olyankor elég sok kenyeret megettem. Főleg olyankor, amikor a munkahelyemen felbosszantottak. És amikor kenyér evéssel fejeztem be a napot, olyankor másnap farkaséhesen ébredtem. Akkor megint sokat reggeliztem, 2-3 szelet kenyeret is megettem. Amióta nem eszem kenyeret még egyszer sem tört rám a zabálhatnék.

Mai reggelem: 2 szelet puffasztott rizs, házi fokhagymás abáltszalonnával:), paprikával és tejeskávé,

Ebéd: zöldborsókrémleves húsgombóccal, barnarizs,

Uzsonna: 1 banán, 15 dkg eper,

Vacsora: barnarizs, csirkepörkölt, kapormártás (kukoricaliszttel sűrítve).

Zöld-borsókrémleves, zöldborsó-krémleves, zöldborsókrém-leves,
zöldborsókrémleves:) Hogy írják helyesen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése