2014. december 4., csütörtök

 
Minden nap viszem az ebédet magammal, mert a gluténmentes étkezést máshogy nem tudom megoldani. Az ebédem általában az előző esti vacsora maradéka szokott lenni. 
Tegnap este olyan éhes voltam és olyan gyorsan ettem, hogy elfelejtettem lefotózni a vacsorát, de amikor ma a munkahelyen elővettem a dobozomat és el kezdtem enni, akkor úgy döntöttem, hogy a telefonommal lefényképezem és leírom, hogy hogyan készült. Ugyanis nagyon finom volt.
Lefotóztam, de a kép olyan rossz lett, hogy mégsem teszem be, viszont a készítését leírom.

- két nagyon nagy fej hagymát apróra vágva olajon megpirítottam. - erre rádobtam 8 db felkockázott piros és sárga paprikát. Ezt is sütöttem. 
- majd egy nagy csirkemellet szintén kockákra vágva rátettem, sóztam, borsoztam és fedő alatt 40 percig sütöttem.
- amikor már majdnem készen volt, akkor egy nagy padlizsánt szintén kockákra vágva rádobtam, kevés vizet adtam hozzá és fedő alatt kb 15 perc alatt megpároltam. 
- amikor elkészült, akkor 1 dl tejfölt kevertem hozzá 
- köretként rizst főztem, amihez hozzá kevertem egy doboz kukoricát. Amikor ettem, akkor különböző ízek keveredtek a számban. 

A sok sült hagymának, a sült paprikának, a padlizsános húsnak jellegzetes íze van, a rizs sós volt, a kukorica édes. A számban keveregtek az ízek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése