2014. december 3., szerda

Túrós Mézi


Ez itt nem mézeskalács, hanem túrós süti, csak Mézi formára kiszúrva.
A tegnap sütött túrós süti még ma is olyan finom volt, hogy muszáj volt újra elkészíteni. De most már nem csigaként kezdtem, hanem egyből összegyúrtam a hozzávalókat.
Rájöttem, hogy ennél a sütinél miért nem lehet mennyiséget írni. 
A tegnapi túró nagyon száraz volt, ahhoz kevesebb liszt kellett. A mai túró borzasztó nyirkos volt, így jóval több lisztet adtam hozzá. 
Ami biztos, hogy kell a 25 dkg túró, egy tojás, csipet só, 3 ek cukor (tegnap azt írtam, hogy a tésztához 1 kanál cukor kell, de a szóráshoz még kb 2 evőkanálnyi kellett), 1/2 kk szódabikarbóna, kakaó, 1 kk utifúmaghéj. Tehát ez tuti kell. És ehhez annyi lisztet kell adni, hogy gyúrható, nyújtható tészta legyen. Ezt ki kell tapasztalni.
180 C-on ma 12 perc alatt megsült.
Ez a fele a kész mennyiségnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése