2012. április 28., szombat

Sós vízben megfőztem a sárgarépákat és a krumplit, majd tepsibe téve a sütő grill funkciójával megpirítottam.

A csirkemellet kiklopfoltam, majd hagymás kéksajttal megtöltöttem, feltekertem, puffasztott amarántmagban megforgattam és olajon megsütöttem.


Őzgerincben sütött süti gluténmentesen:

3 tojássárgáját 10 dkg cukorral kikevertem, majd hozzá adtam 3 ek kukoricadarát, 8 dkg darált diót, egy nagy, lereszelt almát (levét kinyomtam) és végül a 3 tojásfehérje kemény habját.

Kizsírozott, kukoricadarával meghintett özgerincformában sütöttem. 180 °C-on kb 30 perc.

Legközelebb zsírpapírral bélelem ki a formát, mert alig tudtam kiszedni.

Meg lehet kenni lekvárral és be lehet vonni csokival, de így is jó (pillanatok alatt elfogyott).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése