2012. május 3., csütörtök

Krémes Sünmalac módra

Gluténmentes krémes: A normál krémes tésztája leveles tészta, de azt nem tudok gluténmenteset sütni, ezért a tésztát piskótaként sütöttem. 4 db tojássárgáját 4 ek cukorral kikevertem, majd adtam hozzá 2 ek rizslisztet é 2 ek burgonyakeményítőt. Végül óvatosan beleforgattam a tojásfehérje keményre vert habját. A krémhez ½ l tejet felforraltam 1 szál igazi vanilliarúd kikapart belsejével, tettem bele 4 ek cukrot, csipet sót, és folyamatos keverés mellett 3 ek keményítővel és 3 tojássárgájával besűrítettem. A végén beleforgattam 3 tojásfehérje kemény habját. A kihűlt piskótát félbevágtam, rákentem a krémet és a tetejére tettem a piskótalapot felszeletelve. A hűtőben hagytam pár órát dermedni. Nagyon finom lett. Legközelebb tepsiben fogom sütni a piskótát, hogy mint az igazi krémest, négyzet alakúra tudjam felvágni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése