2012. április 24., kedd

Egyszerű répatorta Sünmalac módra

Gluténmentes répatorta, kissé másként Először sütöttem répatortát. Rengeteg receptet elolvastam és azok alapján készítettem el. Az igazi répatorta tésztájában dió van, de ez mandulával készült. Azért lett ilyen lapos, mert nagyon kevés alapanyagból készítettem, hiszen próbának indult. Nagyon jól sikerült, bárkinek nyugodt szívvel ajánlom. A tetején lévő répa nem ehető, csak a fénykép kedvéért tettem rá - nyers sárgarépa és snidling:) Recept: 10 dkg mandulát megdaráltam, 10 dkg sárgarépát lereszeltem. 2 tojássárgáját habosra kevertem 7 dkg cukorral és belekevertem 1/4 kk szódabikarónát és egy fél citrom levét. A darált mandulát, a reszelt sárgarépát és 3 dkg kukoricalisztet belekevertem a cukros tojássárgájába, majd 3 tojásfehérje kemény habját hozzáadtam. Előmelegített sütőben 5 percig 230 °C-on, majd 25 percig 180 °C-on sütöttem. Amikor kihűlt, akkor a tetejét megkentem cukrozott tejföllel ( a tejfölt előzetesen szitán lecsöpögtettem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése