2015. január 2., péntek

Vendégségben


  

Ma ebédre vendégségbe voltunk hivatalosak. Nagyon finom ételeket készítettek, méghozzá gluténmentesen!
Az első fogás pontyhalászlé volt, melyet nem fotóztam le, mert nagyon el voltam foglalva az evéssel:) Kétszer is szedtem, annyira ízlett. Sokkal finomabb volt, mint amit én szoktam készíteni.
A második fogás sült krumpli, sült batáta, sült cékla, sült répa, nagyon omlós sültmalac, saláta és sajtgolyó volt.
A sajtgolyó receptjét leírom, mert én még ilyet nem csináltam. 
Sajtgolyó: 40 dkg reszelt sajt, 2 egész tojás, 2 ek. kukoricaliszt, ízlés szerint só. Az egészet összegyúrni, majd gombócokat készíteni, melyeket kukoricalisztben meg kell forgatni. Olajban kisütni.
Volt répatorta, kukoricaliszt felhasználásával és nagyon finom narancs ízesítésű mascarpone a tetejére.
Minden nagyon jó volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése