2015. január 8., csütörtök

 Sült lazac, főtt krumpli, kaporszósz.


Tízóraira készítettem husos muffint.
A tésztája 10 dkg túró, 10 dkg rizsliszt, 1 tojás, 3 ek olaj, só. A tésztát összegyúrtam és először a kivajazott muffin aljára tettem egy kis golyónyit belőle, melyet a hüvelykujjammal szétlapítottam a muffin alján. Ezután lecsíptem a tésztából egy darabot, összesodortam és a muffin belsejébe tettem és az ujjammal a forma oldalához nyomkodtam. A belsejébe tettem  darabokra vágott sült csirkecombot, kéksajtot és egy tojással elkevert tejfölt öntöttem rá. Hat daram muffint készítettem és tepsire raktam, majd 180 C-on addig sütöttem, amíg úgy nem ítéltem, hogy kész


Vacsorára halas pite készült. Már több blogban láttam és megtetszett.
A piteforma aljára zsírpapírt tettem, amit kicsit megolajoztam. Karikára vágott citromszeleteket és szardiniát tettem rá felváltva.
Ezután elkészítettem a tésztát. Kicsit máshogy, mint ahogy mások ajánlották.
3 tojást felvertem, hozzá kevertem 15 dkg kukoricadarát, 5 dkg rizslisztet, 10 dkg fagyasztott kukoricát, 1,5 dl tejet, 162 kk szódabikarbónát, sót és egy kis doboz tonhalat. Ezt a tésztát beleöntöttem a piteformába és 19 C-on 30 perc alatt megsütöttem. Ezuután tányérra borítottam és majdnem mind megettük.
Az egész konyha hal szagú volt, de nekem ízlett. A férjem nem volt elragadtatva tőle, de egy kis csokival megvígasztaltam.


És mit olvastam ma? Az Orbit rágó gyártói nyilatkozatát, miszerint a rágó nem gluténmentes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése