2015. január 3., szombat


Ma ebédre megint brokkoli krémleves volt (nem tudok betelni vele).


Aztán készítettem egy olyan pörköltet, amihez adtam 2 reszelt sárgarépát és 1 reszelt fehérrépát. Amikor elkészült, akkor egy kis tejfölt is kevertem hozzá. Krumplikrokettel ettük. A főtt krumplit átnyomtam, egy tojással, kevés kukoricaliszttel és kevés sóval összegyúrtam, majd kukkroketteket sodortam belőle, melyeket megforgattam szintén kukoricalisztben és kevés olajon megsütöttem. Szerintem nem kellett volna megforgatni kukoricalisztben, mert sülés közben a külső része, mint a kígyó bőre, kezdett leválni.


Sütiként 1/4 kg túrót, 1 tojást, 20 dkg rizslisztet, 3 ek kúkuszolajat, sót, cukrot és kevés szódabikarbónát összegyúrtam. Kakaóscsigát akartam eredetileg sütni, de közben meggondoltam és a tészta feléhez hozzágyúrtam 2 ek kakaóport. Ezután mindkét tésztából rudat sodortam, a világos tésztát hosszúkás téglalappá nyújtottam, majd ráfektettem a kakaós tésztarudat és a fehér tésztába becsomagoltam. Kaptam egy hengert, ami kívül fehér volt, belül volt a kakaós rész. Ezután késsel korongokat vágtam és a tepsibe beleraktam. Felvert tojással megkentem, majd 180 C-on kb 15 percig sütöttem (nem szoktam az órát figyelni, hanem azt nézem, hogy mikorra sül szépre).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése