2015. január 31., szombat

29. születésnap

Ma tartottuk a lányom születésnapját.
Elsőként csirkeleves volt gluténmentes cérnametélttel. Ma nem vállaltam be, hogy a többieknek normál tésztát főzzek, nekik is inkább gluténmenteset adtam. 
A levesben sárgarépa, fehérrépa, karalábé, kelbimbó és csirkecomb volt. 


 Volt egybensült csirkemell, sok fokhagymával megtűzdeleve. Volt sajtgolyó, nyers zöldség.

Ez sertésfelsál szelet nagyon sok vöröshagymával együtt sütve ehhez hagymás krumplit ettünk.


Ebben a tányérban össze-vissza minden van. A hagymáskrumplin és a  sertésfelsálon kívül van benne krumpligombóc ős savanyúpörkölt is.
A savanyúpörkölt úgy készül, hogy hagymát pirítok, ráteszem a pörköltnek való húst. Sózom, borsozom és ecettel meglocsolom. A legvégén tejföllel behabarom.


És itt a narancstorta.


5 tojásból rizsleszttel piskótát sütöttem.
A krém:  25 dkg mascarpone
               25 dkg túró
               10 dkg cukor
               4 narancs apróra vágva
               2 dl Hulala habbá verve
               1 narancs leve 
               1 ek zselatin vízben feloldva

A tetejére kókuszvajból, cukorból és kakaóporból készítettem csokimzat. A felirathoz egy tojásfehérjét cukorral kemény habbá vertem, majd zacskóba töltöttem és "írókáztam".


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése