2014. november 23., vasárnap

Karfiolleves, somlói galuska


Karfiolleves: hagymát pirítottam olajon, majd rádobtam a karikára vágott sárgarépát, kicsit megfuttattam az olajon, majd egy evőkanál kukoricalisztet szórtam rá és kicsit pirítottam, majd vízzel felengedtem. A karfiolrózsákat is beletettem. Sóztam. Amíg főtt, addig egy tojást kukoricadarával és kis sóval összekevertem, majd amikor úgy éreztem, hogy a leves mindjárt kész, akkor kiskanálnyi adagonként darát tettem a levesbe és 5 percig kis lángon főztem. A végén egy csokor petrezselymet aprítottam a levesbe.



A csirkecombokat sütőzacskóban sütöttem. A krumplipüre fele-fele krumpliból és zellerből készült.


A somlói galuskához sütöttem 5 tojásból rizsliszztel egy piskótát. Félbevágtam, csokipudinggal megkentem, a piskóta másik felét rátettem. A piskótából darabokat vágtam és tányérba raktam. Mogyoróval megszórtam, majd vaniliapudingot kanalaztam rá. A csokiöntetet cukor-kakaópor-víz keverékéből készítettem (lábosban összemelegítettem). Tejszínhabot nyomtam rá és ehettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése