2011. május 26., csütörtök



Az 5 napos kirándulásom során az éttermekben mindig azt mondtam, hogy nagyon sok ételre vagyok allergiás, ezért kizárólag rizst és valamilyen savanyúságot kértem. Lehet, hogy ehettem volna natúr húst is, de már egyszer ráfáztam. És azóta több étteremben rákérdeztem és azt a választ kaptam, hogy a natúr húst ugyanabban az edényben sütik, mint a rántotthúst. Azt sem mondtam meg, hogy lisztérzékeny vagyok, mert nemrég olvastam egy sztárszakácsról, aki azt nyilatkozta, hogy amikor valaki azt mondta, hogy lisztérzékeny, akkor ő úgy csinált, mintha komolyan venné a vendég kérését, de minden alkalommal belecsempészett az ételbe egy kis lisztet. És büszkén dicsekedett vele, hogy a vendég jóízűen megette és nem is lett beteg tőle. Nem normális!
 

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése