2011. május 14., szombat




Ebédre rablóhúst készítettem sütőben. A pálcikákra mangalicaszalonnát, csirkehúst, csípős kolbászt, hagymát és gombát szúrtam fel és a tepsire fektetve kb 30 perc alatt 160 C-on megsült.Nagyon finom illata volt. És az íze:)


Rágcsálási kényszerem kielégítésére sütöttem gluténmentes kekszet.



5 dkg vajat 8 dkg cukorral, 1 egész tojással, csipet sóval, 1/2 kk szódabikarbónával, reszelt citromhéjjal, vaniliakivonattal összekevertem, majd 10 dkg kukoricaliszttel és 5 dkg rizsliszttel összekevertem. A gluténmentes tészta nem igazán kezelhető normál módon, ezért a tepsibe zsírpapírra tettem négy gombócot, mindegyiket kinyújtottam (nylont tettem rá, hogy a nyújtófára ne ragadjon), majd derelyevágóval bevagdostam, hogy sülés után darabokra lehessen tördelni.



10 perc alatt megsült. Minél vékonyabb, annál ropogósabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése