2011. május 7., szombat

Ha valaki garantáltan gluténmentesen akar táplálkozni, akkor kizárólag piacon vásároljon és felejtsen el minden kész terméket.

Ami legutoljára felbosszantott, az az volt, hogy most olvastam, hogy csak nagyon kevés gyártó garantálja, hogy a citrompótlója gluténmentes. De miért van benne glutén? A munkahelyemen elég gyakran iszom teát és a fiókomban lévő citrompótlóval ízesítettem eddig. Hétfőn megnézem a gyártóját és rákeresek a nyilatkozatára.

A másik ami felborzolta az idegeimet: a hét elején volt egy levélváltásom egy tejterméket gyártó céggel és feltettem nekik azt a kérdést, hogy lisztérzékenyen megehetem-e az általuk forgalmazott NATÚR JOGHURTOT? A válaszuk az volt, hogy NEM.

Írtam egy büdi sajtot gyártó cégnek is, valamint egy húskészítményeket gyártó cégnek is, de napok óta egyikük sem válaszolt:(A sajt azóta érik, nem merem megenni. A húskészítményt gyártó cég termékeit "bosszúból" elkerülöm. Egyébként sem nagyon eszem felvágottat, de ha nem írják meg, hogy gluténmentes, akkor főleg nem eszem belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése