2011. január 21., péntek

Linzer Sünmalac módra

Gluténmentes linzer:

összesen 30 dkg liszt (kukorica+rizsliszt+keményítő)
20 dkg margarin
10 dkg porcukor
fél kk. szódabikarbóna
reszelt citromhéj
2 ek tejföl

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, majd lisztezett szilikonlapon kinyújtottam, kiszaggatom és zsírpaírral kibélelt tepsiben 8 perc alatt megsütöttem. A
linzerkarika felső részét sütés előtt tojásfehérjével megkentem és darabos dióval megszórtam. A kisült karikákat lekvárral összeragasztottam.

Megjegyzés: frissen majdnem megfulladtam tőle, de pár óra alatt a lekvártól ehető állagúvá vált.

Újabb megjegyzés: sokan azt mondják, hogy a rizslisztet használhatják leginkább a lisztérzékeny emberek. Én nem nagyon szeretem, mert nagyon szemcsés állagúnak tartom. A kukoricalisztnek jellegzetes íze van, ami a süteményekből nagyon kiérződik.

Sajnos egy héttel ezelőtt az arcomon megint kijöttek a kiütések. Egy héten keresztül minden rendben volt a barnarizzsel, de az utolsó két napban egy másfajta barnarizst ettem, ami olcsó volt, a csomagolása is nagyon egyszerű volt, és most utólag arra gondolok, hogy keresztszennyeződés miatt gabonaszem lehetett benne. Sajnos nem szemltem át, mint a Hamupipőke, és ez okozhatta a problémát. Ezért nem írtam egy hétig, mert nagyon mérges voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése