2011. január 16., vasárnap

Barnarizs, lilakáposzta, zöldborsó és lilahagymás fetasajttal töltött csirkemell. Nálunk leggyakrabban a család is gluténmentesen táplálkozik

Én tovább tartom a méregtelenítést, ezért az én ebédem és a vacsorám csak barnarizs és főtt zöldborsó volt.

A családnak, mivel ma én sütit nem eszem, ma búzalisztből készítettem a képviselőfánkot. Nagyon jó lett. Nagyok lettek és pehely könnyűek.

2,5 del vízet 10 dkg margarinnal és egy csipet sóval felforraltam. Amikor felforrt, akkor 16 dkg lisztet öntöttem hozzá és fakanállal egyneművé kevertem, és 2-3 percig kis lángon folyamatosan kevergetem. Ezután kicst hagytam hűlni a tésztát, majd egyesével négy tojást kézzel hozzágyúrtam. Zsírpapírral bélelt sütőlapra tettem egy-egy nagy ecőkanálnyi tésztát és 200 C-on 20 percig sütöttem. A sütőben hagytam kihülni. 13 db lett belőle. Vaniliapudinggal és tejszínhabbal töltöttem (én csak néztem, de nem ettem belőle). Olyan nagyok lettek, hogy 1 liter puding és kb 6 dl tejszínhab fért bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése