2011. január 31., hétfő

Ananászkrémes születésnapi torta

Sütöttem egy 6 tojásos piskótalapot. 6 tojássárgáját kikevertem 14 dkg cukorral, majd a hat tojásfehérjéből vert kemény habot óvatosan beleforgattam. 18 dkg lisztet (harmadolva: kukoricaliszt, rizsliszt, burgonyakeményítő) beleszitáltam és összekevertem. Zsírpapírral kibélelt formába öntöttem és 160 C-on kb 25 percig sütöttem. A sütő ajtaját egy villával picit kitámasztottam, hogy a gőz ki tudjon jönni. Amikor elkészült, a sütőben hagytam még fél órát, hogy ne essen össze a hirtelen hideghatástól.

A piskótát három részre vágtam.

Ananászkrémmel kentem meg, majd egy éjszakát a hűtőben pihentettem.

Ananászkrém: egy doboz ananászkonzerv levét gluténmentes vaniliáspudingporral megfőztem. Amikor kissé kihült, akkor hozzá kevertem habfixálóval felvert cukrozott habtejszínt.A tetejétmegszórtam kakaóporral összekever, tört grillázscukorral

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése