2014. október 12., vasárnap

Vasárnapi ebéd és vacsora

Tegnap hagymalevest főztem, amiből megmaradt egy jó adag. Megkérdeztem a családomat, hogy mit lehetne belőle csinálni, mert kiönteni nem akarom. A lányom rávágta, hogy tejberizst. Azt hitte, hogy vicc a kérdésem, de nem az volt. Ma hasznosítottam is a levest. Feldaraboltam egy kisebb sütnivaló tököt, megfőztem a hagymalevesben, majd az egészet összeturmixoltam. 
Ez volt az ebéd első fogása. Finom volt.


 Második fogásként fokhagymával tűzdelt sült malacot ettünk tört krumplival és egy kis sült padlizsán, sült hagyma, sült paprika és paradicsom volt hozzá.


Vacsorára pisztrángot sütöttem . Darabolt hagymára tettem a halakat, hogy le ne süljenek.
A sütőben a grill fokozaton kb 15-15 percig sült.


Köretként batáta, krumpli, paprika és sütőtök volt. Kevés olajon sütöttem.


A grillezett hal és a köret.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése