2014. október 19., vasárnap


Reggelire franciasalátát és kaszinótojást készítettem. Tejeskávét ittunk hozzá.


Ebédre lazacot sütöttem. Fokhagymás olajban sütöttem hozzá édesburgonyát, csicsókát  és krumplit. A jégsalátát meglocsoltam balzsamecettel és tökmagolajjal.

Receptet nem írok, mert nincs mit írni róla.


Gluténmentes kakóscsiga

Ennek sem írom le a pontos receptjét, mert már néhányszor lejegyeztem. Ráadásul nem is szoktam mérni a hozzávalókat, hanem csak úgy a fejem után dobálok mindent össze. Aztán vagy sikerül, vagy nem. Most nagyon finom lett.
Most annyit változtattam, hogy 1 kk. utifúmaghéjat vízzel összekevertem, megvártam, amíg kocsonyás állagú lett, majd 1/4 kg túrót, kb 0,5 dl tejfölt, 2 ek cukrot, csipet sót, 1 kk szódabikarbónát és "éerzésre" mennyiségű rizs és kukoricalisztet hozzágyúrtam. A tésztát kinyújtottam, tejföllel megkentem, cukorral és kakaóporral megszórtam, majd felcsavartam. Szeleteltem, majd 180 C-on kb 15 percig sütöttem.

A kakaóscsiga mögötti fémdobozt a kisebb sütik tárolására szoktam használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése