2014. október 11., szombat

Gluténmentes gesztenyés süti


Tészta:
6 tojás
6 ek cukor
6 ek rizsliszt
2 ek cukrozatlan kakaópor
1/2 dl olaj
1 kk szódabikarbóna
Gesztenyés krém:
2 csomag Maróni gesztenyemassza
5 dkg vaj
3 dl tej
1 csomag gluténmentes vaniliapudinng
3 ek cukor
rum

Hab:
2 dl Hulala
1/2 csomag zselatin

Sütöttem egy kakaós piskótát.
A krémhez összekevertem a gesztenyemasszát a rummal és a vajjal (más recept 20 dkg vajat írt, de 5 dkg-al is jó lett). Megfőztem a vaníliapudingot és amikor kihűlt, akkor hozzákevertem a gesztenyéhez. A krémet rákentem a piskótára, majd zselatinnal erősített habot tettem a tetejére. 3 órát a hűtőben pihent, aztán megettük. 
Mindenkinek ízlett, azt mondták, hogy a cukrászdában sem tudnának jobbat venni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése