2014. október 18., szombat

Gluténmentes lencsefőzelék, fasírt és piskótarolád


 A lencsét alaposan átnztem és kiszedtem belőle a szemetet, majd éjszakára beáztattam. Reggel új vizet tettem rá, sóztam és babérlevelet adtam hozzá. Kb 20 perc alatt megpuhult, ekkor kukoricaliszttel és tejföllel behabartam.
A fasírtot csirkemellből készítettem és zsemle helyett egy nagyobbb krumplit belereszeltem. Sóztam, borsoztam és fokhagymával ízesítettem.


A gluténmentes piskótarolád hozzávalói:
6 tojás (a fehérje keményre verve)
12 dkg cukor (kávédarálón porcukorrá darálva)
12 dkg liszt (8 dkg rizsliszt és 4 dkg kukoricaliszt).

A piskótatésztát zsírpapírral kibélelt sütőbe öntöttem, 180 C-on 12 perc alatt megsütöttem. 
A tésztát konyharuhára borítottam, majd felcsavartam. Egész éjszaka a konyharuhában pihent, majd reggel megkentem Haas pudingporból készített, egy evőkanál kakaóporral és rummal ízesített csokipudinggal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése