2014. május 17., szombat













Ebédre brokkoli krémleves volt. Ez a leves nagyon egyszerűen elkészíthető és számomra megúnhatatlan. Hagymát pirítok, majd a fazékba teszem a rózsáira szedett brokkolit, 1-2 burgonyát felkockázva, sót, borsot és fokhagymát. Amikor megpuhult, akkor simára turmixolom.

Második fogás párolt mexikói köret és húspogácsa, uborkasalátával.
Tegnap csirkepörköltet készítettem csirkecombokból és beletettem egy nagyobb darab csirkemellnek vásárolt húst, ami szerintem rágós tyúkmell volt. Ezt a nehezen rágható húst, amikor elkészült, nem tettem senki tányérjába, hanem ma megdaráltam egy fej hagymával, majd gombócokat készítettem belőle, mindegyik közepébe beledugtam egy darab camember sajtot. A gombócokat először kukoricalisztbe, majd tojásba, végül megint kukoricalisztbe forgattam. Olajon megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése