2011. június 12., vasárnap

Ezt a reggelit nagyon szeretem. Hagymát és paprikát pirítok egy kevés olajon, majd 3-4 tojást keverek össze és ráöntöm. A tojásrántottához vagy puffasztott rizst, vagy semmit eszem. És tejeskávét iszom hozzá.
Tényleg! Most jutott eszembe, hogy 19 hónapja nem eszem kenyeret. Nem is hiányzik.
 
 
 
Délben Agárdon voltunk. Az étlapon feltüntették, hogy van néhány gluténmentes étel. Mondtam a pincérnek, hogy én nagyon érzékeny vagyok és a legkisebb mennyiségű liszt is problémát okoz. Mondta, hogy itt rendszeresen készítenek gluténmentes ételt, de beszél a szakáccsal. Amikor visszajött, akkor mondta, hogy a szakács teljesen külön edényzetet használ, minden külön van tárolva, de mivel ugyanabban a konyharészben főz, ezért nem tudja hermetikusan elzárni a légteret. Ez a válasz meggyőzött arról, hogy sejti, hogy miről van szó és vigyázni fog, ezért összeszedtem a bátorságomat és rendeltem. A savanyúságként viszont saját készítésűt vittem, ami nem kenyérrel, hanem krumplival volt kovászolva.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése