2011. június 9., csütörtök

Brokkoli krémleves
(olajon megsütött hagyma, apróra vágott burgonya, feldarabolt brokkoli, néhány fokhagyma, só, bors, víz - 10 perc főzés, majd botmixerrel turmixolás)


Rizs, burgonykeményítőben megforgatott és olajban kisütött hús, pirított hagyma és paprika, gluténmentes koviuborka.
Tegnap rizskochot ettem, leöntöttem málnaszörppel. Amikor ettem, arra gondoltam, hogy el kellene olvasni az összetevőket, de nem volt nálam a szemüvegem. Meg arra is gondoltam, hogy na ne majrézzak már mindentől. Ma délutánra egy piros dudor kijött az arcomon. Megnéztem az üveget és olvastam, hogy a málnaszörp egyik összetevője a glükózszirup, amely elméletileg nem tartalmaz kimutatható mennyiségű glutént, de a glükózszirup búzából, vagy árpából is készülhet. Szerintem, ha valaki annyira érzékeny , mint én, annak a kimutathatatlan glutén mennyiség is problémát okoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése