2014. szeptember 30., kedd

Rakottkrumpli


Rakottkrumpli

Krumplit, tojást megfőztem. Tepsibe karikáztam a krumplit, tojást és gluténmentes kolbászt. Sóztam. Tetejére egy réteg krumpli és tejföl került. Este készítettem össze, beraktam a hűtőbe és ma délután sütöttem meg. Savanyú gyöngyhagymával ettük.



Fogadni mernék, hogy ránézésre senki sem tudja kitalálni, hogy mi lehet a képen.
Gluténmentes fahéjas csigának indult, de ez lett belőle. Ronda, de finom!
25 dkg tehéntúróhoz adtam egy tojást, kb 5 dkg rizslisztet, 5 dkg kukoricalisztet, 1 ek. olajat, csipet sót, 1/2 kk. szódabikarbónát és érzésre cukrot. A tésztát szilikonlapon kinyújtottam, lekentem olajjal, megszórtam őrölt fahéjjal és kristálycukorral. Feltekertem, de nagyon gyenge volt a tészta és szétesett. Ekkor az egészet összegyúrtam, hengerré sodortam és felszeleteltem. Szilikonlappal kibélelt tepsiben 12 perc alatt megsütöttem. Kávéhoz finom volt. Tegnap este sütöttem de ma is jó volt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése