2014. szeptember 14., vasárnap

Parileves, pakora, stb


Egy evőkanál kukoricalisztet kevés olajon megpirítottam, majd felengedtem sűrített paradicsomlével és vízzel. Sóztam, borsoztam, kakukkfűvel füszereztem. Tojásból és kukoricalisztből gyúrt kemény tésztát lereszeltem és ebből a tésztából főztem bele.



A főétel hagymáskrumpli, párolt zöldbab és édesburgonya, bundázott csirkemell, gombaszósz, cukkinifasirt és csicseriborsó lisztből készült tésztába mártott és olajon megsütött padlizsán volt.
Itt említésre csak a csicseriborsólisztbe mártott padlizsán érdemes.
A csicseriborsó lisztet vízzel és kevés sóval összekevertem. Fél órát állni hagytam, majd beleraktam a kockára vágott padlizsánt és kevés olajon megsütöttem. A padlizsánt a bundájával együtt kanállal tettem az olajra. Ezt a bundás zöldséget hívják pakorának.
A pakora indiai eledel és rengeteg indiai fűszer kell bele, de az én magyar gyomrom nem szereti.


Ez a lapos valami egy sárgarépa torta. Ugyanúgy csináltam, mint a 3013, szeptember 1-i receptben leírtam. Akkor ilyen gyönyörű magas lett a tészta, mint az alsó kép, most pedig ilyen lett, mint a felső. Ízre jó volt.
Talán ott rontottam el, hogy egy filmet akartam nézni, ezért nem volt türelmem és a tojást nem vertem elég keményre. Ez lett belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése