2014. február 1., szombat

A mai ebéd gyorsan elkészült.
Apróra vágott csirkemelldarabokat sóztam és gyorsan megsütöttem.
Ezzel egy időben fagyasztott zöldséget 8 percig főztem, majd fokhagymás olajban megforgattam.
A salátát reggel készítettem. Egy fejeskáposztát és néhány sárgarépát apróra daráltam, belekevertem egy fej apróra vágott vöröshagymát. Sóztam, cukroztam és ecettel ízesítettem.
A krumpligombóc próbaként készült. Ugyanis tegnapelőtt szintén akartam krumpligombócot főzni, de gluténmentesen, rizsliszttel nem sikerült. Amikor kifőztem, akkor szinte az összes gombóc szétmállott.
Most megfőztem a kockára vágott krumplit, majd krumplitörővel szétnyomkodtam úgy, hogy kevés víz is volt alatta, majd kukoricalisztet tettem bele és egy ideig kevergettem, hogy a liszt megfőljön. A fazékra fedőt tettem és amikor a krumpli kihűlt, akkor kis gombócokat kissé lelapítva olajon megpirítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése