2014. február 17., hétfő

Ma gluténmentes lasagnet készítettem. Két tojáshoz adtam 10-dkg kukoricalisztet és 10 dkg rizslisztet, valamint sót. Tésztát gyúrtam (nagyon kevés víz is kellett), majd a tésztából kisebb darabokat téptem és a tésztagépen ilyen amorf darabokat gyártottam.


 



Amíg a tészta pihent, addig a már elkészített pörköltet megdaráltam, majd fokhagymás, bazsalikomos paradicsomszószba tettem. Elvileg besamelmártást is kell hozzá készíteni és felváltva kenni a tésztára, de én megoldottam a „mindent bele” módszerrel és az elkészült paradicsomos húst megszórtam kukoricaliszttel és felengedtem tejjel.


Két kerámiaedénybe tettem a tésztát, megkentem a paradicsomos hússal, erre tészta, megint hús, tészta, hús és a tetejére reszelt sajt jött.



Előmelegített sütőben 30 perc alatt elkészült.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése