2014. január 23., csütörtök

Reggel megmértem magam és a végeredmény 59,5 kg. Tehát 10 nap alatt 2,5 kg. Amiből az első 1 kg nem számít, mert az egy nap múlva már jelentkezett (nem evés, kiürülő gyomor okozta). A második kiló talán már valóban a zsírból fogyott le.

Ma reggelire végre ízeket ettem: pálpusztai sajt, paradicsom, tejeskávé.
Ebédre saját magam főzött gulyásleves volt. Vacsorára pizzát ettünk.

A pizza "tésztájához" megfőztem egy fej karfiolt, leöntöttem róla a vizet, krumplitörővel összetörtem, sóztam, oregánót szórtam rá, majd egy tojással és egy marék barnarizsből darált liszttel összekevertem, sütőlapra kentem.
10 percig sütöttem, majd megkentem paradicsomszósszal, tettem rá gluténmentes sonkát, fetasajtot, olívabogyót és reszelt ementálisajtot.
Visszatettem a sütőbe és addig sütöttem, amíg a sajt ráolvadt és megpirult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése