2013. december 7., szombat

Pizza Sünmalac módra

Megpróbálok úrrá lenni a lustaságomon és folytatom a receptek írását. A múltkor készítettem egy gluténmentes pizzát. Rizst és vöröslencsét kávédarálóval ledaráltam. Megsóztam, tettem hozzá egy kis felfuttatott élesztőt, egy kevéske olajat és annyi vizet, hogy gyúrható tészta legyen. Ezután elmentünk a városba, mert ruhapénzt kaptam, amit el kellett vásárolni. Mire hazaértünk, addigra a tészta nem hogy nem kelt meg, hanem totál kemény lett. Nem lehetett sem nyújtani, sem gyúrni és este már kedvem sem volt hozzá, hogy bármit kezdjek vele. Öntöttem hozzá vizet, amitől nagyon folyós valamivé vált. Ekkor betettem a hűtőszekrénybe, hogy ne is lássam. Reggel megnéztem, hogy milyen és még mindig elég híg volt, de már nem volt folyós. Ezt a tésztát kanál segítségével vastagon szétkentem egy zsírpapírral kibélelt tepsiben, majd előmelegített sütőben 10 pecig sütöttem. Ekkor kivettem és a kissé megsült tészta tetejét megkentem paradicsompürével, megszórtam bazsalikommal, tettem rá paradicsomkarikákat, szalámi szeleteket és sok reszelt sajtot. Visszadugtam a sütőbe és még kb 10 percig sütöttem. Nagyon jól sikerült. Cikkekre vágtam és miután kihűlt, betettem egy uzsonnásdobozba és egész nap eszegettem. A pizza széle ropogós volt és még délután is élvezhető volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése