2013. december 16., hétfő

Ez a kép csak illusztráció. Amiről írok, az nem így néz ki.

Három napig wellnessezni voltam. Az első napon bementünk egy pékségbe, ahol kávét ittunk és láttam, hogy lehet venni előre csomagolt gluténmentes kakaóscsigát. Vettem egy csomagot, amelyben 2 db volt. Szépen kibontottam, gondoltam milyen jó, hogy a kávéhoz végre én is ehetek valamit.
Ilyen rosszat még nem ettem!
A sütemények, amikkel én kísérletezem, azok is elég gyakran mások számára ehetetlenek, de én már sok mindent elviselek, de ez nagyon pocsék volt.
A tésztája tiszta olaj volt. Az íze és az állaga minősíthetetlen!
Arra gondoltam, hogy nekem ez nem okoz túl nagy problémát, mert azon kívül, hogy fogtam és kidobtam, valamint egy ideig mérgelődtem, azzal vígasztaltam magam, hogy majd úgyis sütök magamnak valami ehetőt.
De arra gondoltam, hogy szegény lisztérzékeny gyerekek, akiknek az anyukája megveszi ezt a borzalmat és kétszer annyit fizet érte, mint egy normál, ehető kakaóscsigáért, és a gyerek sírva fakad, makacskodik, hogy nem eszi meg, mert rossz és az anyukája még haragszik is rá és próbálja belétömni, mondván, hogy egyébként is milyen sokat fizetett érte, annak nagyon szörnyű lehet. Nem is értem, hogy adhatnak el emberi fogyasztásra ilyen borzalmat.
Nagyon fel vagyok dúlva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése