2013. február 13., szerda

Gluténmentes palacsinta Sünmalac módra

Nem vagyok kerámia bevonatú palacsintasütő ügynök, de mindenkinek ajánlom ezt az edényt. Fantasztikusan könnyő benne palacsintát sütni, abszolút nem ragad le benne a palacsinta. Tegnap vettem. Azóta már háromszor sütöttem palacsintát. Először tegnap este, aztán ma reggel és most. Gluténmentes palacsinta: 1 tojáshoz adtam 4 púpos evőkanál kukoricalisztet, csipet sót, 1 ek olajat és annyi tejet, hogy megfelelő állagú tésztát kapjak. Ebből a mennyiségből 5 palacsinta lesz. Most Nett Food nevű kukoricalisztet használtam, rá van írva, hogy garantáltan gluténmentes. Meglepően jó ízű palacsinta készült belőle. Nem volt mellékíze. Persze aki nem lisztérzékeny, az lehet, hogy finnyáskodni fog, de nekem nagyon ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése