2012. október 5., péntek

Sajtos túrós pillangó Sünmalac módra

Tegnap megtörtént a térdműtétem. Már este hazahozhattak. Varratszedésig szigorú ágynyugalmat írtak elő, fel kell polcolni a lábam. Ma szinte egész nap feküdtem, de estére meguntam és a konyhában széken ülve és a műtött lábamat egy székre téve az alábbi sajtos-túrós pillangókat sütöttem: ½ kg túrót összekevertem 1 egész tojással, 5 dkg vajjal, 10 dkg kukoricaliszttel, 5 dkg rizsliszttel, sóval, ½ kk szódabikarbónával és annyi (kb 1 dl) tejföllel, hogy gyúrható tésztát kapjak. Egy nagy gombóccá formáztam, majd kisebb darabokat csíptem le belőle, rizslisztes műanyag nyújtólapon tenyérrel laposra nyomkodtam, majd egy lepke formával kiszúrtam és zsírpapírral kibélelt sütőlapra tettem. Ezután reszelt trappista sajttal megszórtam és 170 C fokon kb 15 perc alatt kisütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése