2012. október 14., vasárnap

Reggelire sajttekercs volt pörköltszaftos puffasztott rizzsel. A csirkepörkölt alá rengeteg hagymát és paprikát vágtam, és a maradék szaftot a hűtőbe tettem egy kis tálkába és ez került a „kenyeremre”.

A sajttekercset úgy készítettem, hogy megmelegítettem egy kis lábas vizet (majdnem forrásig) és bele helyeztem 20 dkg Edami sajtot. Kb 15 perc múlva kivettem a vízből és folpackra téve kinyújtottam. Ezután megkentem kolbász ízű Mackósajttal és ráhelyeztem Pick szalámi szeleteket, majd szorosan feltekertem.

Fűszerezett vajkrémmel és gluténmentes felvágottal is nagyon jó. Vagy körözöttel is meg lehet kenni. Lehet színesíteni felaprított snidlinggel, kaporral, vagy kinek mi jut az eszébe:)



Ebédre csirkepörkölt, hagymás tört krumpli és sajttal megszórt és megsütött brokkoli-karfiol volt. Savanyúságként káposztasalátát készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése