2012. október 6., szombat

Most leírom a gluténmentes brokkolikrémleves és a gluténmentes bundásalma receptjét. Ebédre még volt fetasajttal és kolbásszal töltött csirkemell, krumpli és cékla, de azt elfelejtettem lefényképezni. Mire eszembe jutott, addigra elfogyott.

Brokkoli krémleves: olajon egy fej hagymát és 2 gerezd fokhagymát pirítottam, majd apróra vágott krumplit és rózsáira szedett brokkolit tettem a fazékba. Sóztam, borsoztam és vízzel felengedtem. A víz forrásától kezdve 15 perc elég a főzéshez. Botmixerrel krémesítettem. A tányérban reszelt parmezánsajttal szórtam meg.

A bundás almához négy almát megpucoltam, kiszúrtam a csutkáját és ujjnyi vastagságúra szeleteltem. 2 tojássárgáját, csipet sóval, 1 ek cukorral habosra kevertem, majd tettem hozzá 3 ek kukoricalisztet, kevés tejet és simára kevertem. Ezután beleforgattam a két tojás keményre vert habját. Ebbe a masszába forgattam az almaszeleteket és forró (de nem túl forró) olajban mindkét oldalát megsütöttem. Óvatosan kell megforgatni, különben a kukoricalisztes bunda leválik. Fahéjas porcukorral meghintettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése