2012. augusztus 14., kedd

Már megint régen írtam. Pedig minden nap fózök, csak állandóan éhes vagyok és olyan gyorsan megesszük a fóztömet, hogy nincs idó lefényképezni:)

Lekopogom, de mostanában nem futottam bele gluténba. Igaz, mindent magam készítek és nagyon alaposan megnézem, hogy mit veszek meg. Voltunk pár napig a Balatonnál, oda is vittem magamnak ennivalót, csak egyszer ettem egy étteremben, de kizárólag rizst és salátát ettem. A pincérnő próbált rábeszélni grillezett húsra, de amikor ellenálltam, akkor azt mondta, hogy megért, mert neki is volt egy lisztérzékeny ismerőse.

A múltkor egy hétig a tejtermékekekt is elhagytam, de azokhoz visszatértem és azt tapasztaltam, hogy igaz lehet az, hogy a tej a gyulladást fenntartja, mivel van egy kis területen a könyökömnél egy bőrprobléma és amikor nem ettem tejet, akkor az is szépen visszahúzódott, most hogy visszatértem a tejre, újra belobbant.

És hogy ne unatkozzak, most arra várok, hogy térdmütétem legyen, mivel sikerült egy porcleválást szereznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése