2012. május 15., kedd

Rakott padlizsán

Tepsibe tettem karikára vágott, főtt krumplit. Sóztam. A következő réteg: kevés olajon megsütött padlizsánkarikák. Erre jött a tegnapi csirkepörkölt megmaradt része ledarálva, majd egy réteg felszeletelt paradicsom, végül újabb sor krumpli. Az egészet leöntöttem egy tejföllel, amibe belekevertem egy tojást és sót. A rétegek között fűszerként bazsalikomot és sót használtam. 20 perc sütés után már készen is volt.

 

Gluténmentes mákos muffin


Semmit sem mértem, csak gondolomra kevertem a hozzávalókat. Egy tojást kevés olajjal és érzés szerint beleöntött cukorral és egy kevés szódabikarbónával kikevertem. Ehhez adtam kb 10 dkg darált mákot és kb ugyanennyi rizslisztet, valamint „gondolom” szerinti mennyiségű tejet. Az egészet összekevertem, majd szilikonos muffinsütőbe kanalaztam. Mindegyikbe tettem egy darab marmaládét. A rakott padlizsán sütésével előmelegített sütőben 180 °C-on 15 perc alatt megsült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése