2012. május 26., szombat

A mai napon volt a lányom esküvője. Nagyon szép volt és nagyon jól éreztük magunkat. Ami ebbe a lisztmentes blogba való, arról csak annyit írok, hogy esküvő előtt hetekig tépelődtem, hogy a vacsorára az étteremben készített ételt egyem, vagy vigyek magammal saját kaját. Végül az előbbi mellett döntöttem. Úgy gondoltam, hogyha valami gikszer becsúszik, akkor legfeljebb 1-2 hétig ég az arcom és előjön néhány hólyag, ami majd elmúlik.Az esküvő előtti hónapban viszont rettenetesen figyeltem, hogy nehogy glutént egyek, mert nem akartam úgy kinézni,mint a majom popója.

Az étteremen viszont nagyon odafigyeltek rám. Finom húslevest kaptam (tészta nélkül), grillezett húsokat, főtt krumplit és rizst, valamint friss zöldségből salátát. És nem lett semmi bajom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése