2012. február 11., szombat

Rablóhús és gluténmentes palacsinta

Mostanában egyre gyakrabban készítek rablóhúst. Kevés csirkemell, szalonna, gomba, hagyma, paprika, kolbász és most padlizsán volt felfűzve. Kb 25 percig sütöttem. Tovább nem tudtam, mert a szalonnából kisülő zsír 25 perc múlva már nagyon füstölt. 25 perc alatt megsült. Ilyen formában a padlizsánt még a férjemmel is meg lehet etetni:)

3 ek kukoricalisztet, 1 ek. burgonyakeményítőt, csipet sót, 1 egész tojást és kb 1 dl tejet összekevertem és olajozott teflonban megsütöttem. Meglepő módon egész könnyedén tudtam forgatni és nem szakadt el. Ebből a kis mennyiségből 4 db lett. A férjem először nem akarta megenni, mert már nagyon nem bírja a kukoricalisztet. Addig erőszakoskodtam, amíg megkóstolta lekvárral megkenve és azt mondta, hogy ehető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése