2010. december 5., vasárnap

Három napig Hévízen voltunk. Pihenésen, fürdésen kívül gluténmentes főzőtanfolyamon is részt vettem. Fenti kép a szálloda cukrászának az egyik karácsonyi sütije. A jövő héten megpróbálom "leutánozni". Akkor a receptet is leírom.
A tanfolyamon megismerkedtem sok lisztérzékeny társsal, vagy annak anyukájával. Mindenki nagyon kedves volt, sok információt adtunk át egymásnak.
Legjobban A-nak örültem, mert neki is ugyanolyan tüneteket okoz a glutén, mint nekem. Ne haragudj A., de tényleg nagyon jó,hogy végre találkoztam olyan valakivel, akinek a glutén az arcán szintén piros foltokat, bőrpírt okoz. Fel a fejjel A ! A tünetek a gluténmentes diéta betartásával javulni fognak!
Üzenem a tanfolyamon résztvevő csapattársaknak, hogy a fényképeket már feltöltöttem és holnap mindenkinek elküldöm a linket. Ha valaki nem tudja, hogy hogy kell megnézni, vagy nem tudja, hogy a képeket hogy kell letölteni, akkor jelezzen.
Én is szeretnék fényképeket kapni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése