2010. december 26., vasárnap

Kakaós krémes:

Sütihez való alapanyagok:
5 tojássárgája
15 dkg cukor
15 dkg liszt (rizs, kukorica, és keményítő)
2 ek kakaópor
10 ek víz
1 kk szódabikarbóna

A tojássárgáját a cukorral, a vízzel habosra keverni, majd belekeverni a szódabikarbónával elkevert lisztet. Zsírpapírral kibélelt tortaformában 160 °C-on kb 25 percig sütni. Érdemes előbb kisütni, mert én még forró állapotban ráöntöttem a krémet és szerintem attól lett a közepe sokkal laposabb a tésztának, mint a széle.

Krém:
5tojásfehérje
6 ek cukor
2 cs gluténmentes vaníliás pudingpor
6 dl víz A tojásfehérjét kemény habbá vertem.

A pudingport a vízzel és a cukorral simára kevertem és felfőztem. Még forrón belekevertem a habot és a tészta tetejére kentem, és még kb 20 percig szintén közepes hőmérsékletű sütőben tovább sütöttem. A tetejére lehet még habot tenni, de én azt nagyon ritkán használok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése