2014. január 22., szerda

10. nap

Elérkeztem az általam kiszabott 10. nap végére. Kibírtam barnarizsen!
Ma már nem is volt olyan nehéz. Reggel kávédarálóval megdaráltam 20 dkg barnarizst és vízben megfőztem. Hamar kész lett.
Reggelire daraként ettem, de nappalra ilyen párnácskákat sütöttem belőle szendvicssütőgéppel. Ha ízesített lett volna, akkor azt is lehetett volna rá mondani, hogy finom.

Egyébként most azért örökítem ezt meg, mert úgy gondolom, hogy a későbbiekben, ha olyan helyre megyek, ahova egyébként szendvicset vinnék, akkor ezt az ötletet fel lehetne használni: megdarálni a barnarizst, megfőzni és ha sósan akarom, akkor sajtot, zöldségeket, felvágottat lehetne belekeverni és megsütni. Ha édeset akarok, akkor enyhén cukrozott tejben főzném és kevernék bele mazsolát, diót és úgy sütném meg. Vagy a közepébe szilvalekvárt tennék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése