2013. április 7., vasárnap

 Brokkoli krémleves parmezán sajttal

Egy nagy fej apróra vágott hagymát olajon megpirítottam, majd a fazékba tettem ½ kg brokkolit és két kisebb burgonyát apróra vágva. Sóztam, borsoztam, majd annyi vizet öntöttem rá, hogy éppen ellepje. 15 perc főzés után botmixerrel krémlevessé varázsoltam. Az asztalnál reszelt sajttal megszórtuk. Szerencsére maradt egy adag, azt (is) viszem holnap ebédre.


Laskagombás csirkepörkölt burgonyával és kukoricás rizzsel, valamint salátával.

A lányom és a férje pár nap múlva repülővel elutazik 2 hétre, így az ebéd utáni sütemény erre utal.

Sütöttem 4 tojásból, 4 ek cukorral és 4 ek kukoricaliszttel egy piskótát. Félbe vágtam és gluténmentes vanilia-, valamint és csokipudinggal megtöltöttem. A tetejét porcukorral megszórtam, majd a férjem által rajzolt sablon alapján kakaóporral repülőgépet festettem”. Nagy sikere volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése