2013. április 10., szerda

Gluténmentes zelleres burgonykrémleves és almás csirkepörkölt.

 
Zelleres burgonyakrémleves:
Egy fej vöröshagymát apróra vágtam és kevés olajon megpirítottam. Három szem krumplit és egy nagyobb darab zellert szintén kockára vágta és a fazékba tettem. Annyi vizet öntöttem rá, hogy ellepje. Sóztam, borsoztam és 15 perc főzés után botmixerrel krémesítettem. Egy kevés főzőtejszint is tettem bele. Vízzel lehet megfelelő állagúra higítani. A tetejére lenmagot szórtam, mivel a leves lefényképezve nagyon semmilyen volt. Az íze írtó finom lett.
 
 
Ez egy olyan csirkepörkölt, ami csirkemellből készült és a végén beletettem (tömeg növelése céljából) két darab apróra vágott almát. Jót tett neki. Kevés tejszínnel sűrítettem a levét.  Uborkasalátát adtam hozzá.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése